Så er det igen blevet tid til generalforsamling. I år er vi i vores vante rammer på Vibenshus Skole, og datoen for arrangementet er 28. maj kl. 19.30.
Indkaldelse og dagsorden kan ses her.
Mødet afholdes i Lokale 45 i stuen - den nye bygning ud mod boldbanen.